ستاره ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه در گفتگو با رسانه سوئدی به تشریح عملکرد خود در فصل گذشته پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سامان قدوس بازیکن ملی پوش فوتبال کشورمان که فصل گذشته از باشگاه اوسترشوند سوئد راهی تیم فوتبال آمیان فرانسه شد در گفتگو با رسانه سوئدی فوتبالس کانالن در مورد عملکرد خود در این تیم و تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.

قدوس: از عملکردم راضی نیستم، اما تشنه موفقیتم

قدوس درباره عملکرد سال اول خود در آمیان گفت: کاملا راضی نیستم، اما اکنون من تشنه موفقیتم هستم. شما معمولا می‌گویید که سال اول سال هماهنگی است، اما برای من قطعا اینطور نبود و فقط چک و شناخت بود. من می‌خواستم تا جایی که ممکن است بازی کنم.

او تصریح کرد: در ابتدا، همه چیز به خوبی پیش رفت. گل زدم و پاس گل دادم. سپس دوره‌ای فرا رسید که حالا بسیاری از شنیدن درباره آن خسته شده اند. کاملا خسته شده بودم، چون هیچ استراحتی نداشتم. در همه بازی‌ها حضور داشتم، از لیگ اروپا با اوسترشوند گرفته تا جام حذفی سوئد، و سپس جام جهانی، و پس از آن به طور مستقیم از جام جهانی در بازی‌های آمیان حضور پیدا کردم.

قدوس خاطرنشان کرد: همه این‌ها بدن و روان را خسته می‌کند، بنابراین من شروع به افت کردم و به خوبی بازی نکردم. حداقل به نحوی که می‌خواستم بازی نکردم.

ملی پوش فوتبال کشورمان بیان کرد: وقتی از ریکاوری برگشتم، واقعا احساس تازه‌ای داشتم. اگر چه استراحت نکرده بودم، اما نسبت به زمانی که آنجا رفتم احساس تازگی و طراوت داشتم. وقتی که دوباره به فرانسه بازگشتم همه چیز خوب پیش رفت و ۲ - ۳ بار بازی کردم، اما پس از آن دوباره خسته شدم و پس از آن مسئله آپاندیسیت پیش آمد، که مجبور بودم جراحی کنم. فراز و نشیب داشتم، از قله به دره.

قدوس گفت: من راضی نیستم، اصلا راضی نیستم، اما اکنون من دوباره تشنه هستم و به امسال بسیار خوشبینم. من یک پیش فصل خوب با آمیان و مربی جدید دارم. من واقعا تشنه موفقیت این فصل هستم.

قدوس: از عملکردم راضی نیستم، اما تشنه موفقیتم

سامان درباره تغییر پست خود از سانتر فوروارد به مهاجم کناری نیز گفت: من به اینجا آمدم تا در پست سانتر فوروارد بازی کنم، که در ابتدا هم در همین پست بازی کردم. آن موقع بود که گل زدم و پاس گل دادم. اما پس از آن شروع به بازی در کناره‌ها کردم، بازی در تیمی که سیستم دفاعی دارد بسیار سخت است و من به آن عادت ندارم. وقتی دفاع می‌کردیم، من تقریبا دفاع چپ بودم.

ستاره ایرانی آمیان درباره تجربه خود از حضور در ترکیب تیم دفاعی افزود: کار سختی است. این یک دیدگاه کاملا جدید است. این آن فوتبال زیبایی نبود که من در اوسترشوند داشتم، اما واقعا جنگ بخاطر زندگی بود و بعد فوتبال. برای توپ‌های اول و دوم می‌جنگیدیم. این چیزی نبود که من به آن عادت داشته باشم، اما باید سعی می‌کردم خودم را با آن وفق بدهم. من هم می‌خواستم این کار را انجام دهم.

سامان درباره جو باشگاه آمیان هم گفت: من واقعا از آن لذت می‌برم. جو این باشگاه بسیار خانوادگی و صمیمی است. شهری کوچک با مردمان بسیار خوبی است. زبانشان شاید کمی دشوار باشد، زیرا فرانسوی‌ها در زبان خود بسیار متعصب هستند. آن‌ها نمی‌خواهند انگلیسی صحبت کنند یا یاد بگیرند.

قدوس درباره دانش زبان فرانسوی خود گفت: ابتدا یک تا ۲ ساعت در هفته درس یاد گرفتم. همه چیزخوب پیش می‌رفت، اما پس از آن به مسابقات قهرمانی آسیا رفتم و می‌توان گفت که کتابهایم را در خانه جا گذاشتم.

بازیکن تیم ملی کشورمان تصریح کرد: کارلوس کی روش ۸ سال در تیم ملی فوتبال ایران بود و پایه‌های تیم ملی را بنا کرد. او واقعا پایه و اساس تیم ملی را ساخت. در حال حاضر ما یک مربی جدید به نام مارک ویلموتس داریم و به نظر می‌رسد عالی باشد. من واقعا نتوانسته ام با او تمرین کنم. از زمانی که او هدایت تیم را بر عهده گرفته تیم ملی فقط یک اردو داشته، که در ژوئن بود و من آن را از دست دادم. من واقعا او را ندیده ام و شناختی از او ندارم.


بیشتر بخوانید:

سامان قدوس پنجمین بازیکن برتر فصل آمیان شد

کان ۱ - پاری سن ژرمن ۲/ امباپه از شکست پیروزی ساخت

سن اتین ۰ - پاری سن ژرمن ۱/ امباپه جور مصدومیت نیمار و کاوانی را کشید


انتهای پیام/

گفتگوی قدوس با رسانه سوئدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار