نمـاینده ایالت مـیشیگان، ضمن انتقاد شدید از دونالد ترامپ، حـزب جمهوری خواه آمریکا را ترک کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبـرگـزاری رویتـرز، «جـاستین آمـاش»، نمـاینده ایالت مـیشیگان، ضمن انتقاد شدید از دونالد ترامپ، حـزب جمهوری خواه آمریکا را ترک کرد.

بر این اساس، نماینده ایـالت میشـیگان در مجـلس نمایندگان آمـریکا روز پنج شنـبه اعلام کرد به دلیل ناامیدی از حـزب جمهـوری خواه، این حـزب را تـرک می کند. وی سیاستمـداران این کشور را متهـم کرد به حـزب سیاسی خود وفـادارترند تا به مردم آمـریکا.

«جـاستین آمـاش»که 39 سال سـن دارد و یکی از منتقـدان سـرسخت دونـالد تـرامپ به شمـار می رود، چندین بار به طور آشـکارا، نگرش و رفتار رئیس جمهـور آمـریکا را محکوم کرده است. او در روز ملـی آمـریکا و در مقالـه ای در روزنامه واشنگـتن پست نوشت:« من از سیاست احـزاب نا امـید شـده ام و حتی از آنچه که می بینم هـراس دارم. سیستـم دوجـانبه به تهدیدی موجود و جدی برای اصـول و نهادهای امـریکا تبـدیل شـده است.»

وی می افزاید:« سیاست مدرن (به علت احـزاب) در یک مارپیچ مرگ به دام افتاده است، اما راهـی برای خـروج وجود دارد. امروز، من آزادی ام را اعـلام می کنم و حـزب جمهـوری خواه را ترک می نمایم. وضعیت هر چه که باشد، از شما درخواست می کنم به من بپیوندید و انتخابـات و گفتمان های حزبی را که باعث تقسیم و تجزیه و سبب انـزجار ما می شوند رد نمـائید.»

«جاستین آماش» اخیـرا گفتـه است قصد دارد به عنوان نامزد آزاد در برابر دونـالد تـرامپ در سـال 2020 میـلادی(1399 شمسی) عمل کند، اما در ستـون نگارشی خود در مقاله واشنگـتن پست به این موضـوع اشاره ای نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار