سرمربی جدید ناتینگهام فارست، مهاجم ایرلندی این تیم را مازاد بر نیاز اعلام کرد.

عذر رقیب انصاری فرد خواسته شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، داریل مورفی مهاجم ایرلندی و رقیب فصل گذشته کریم انصاری فرد در تیم ناتینگهام فارست، از سوی صبری لاموشی سرمربی تونسی تبار این تیم مازاد بر نیاز اعلام شد.

به گزارش سایت وایتل فوتبال، مورفی ۳۴ ساله به دلیل دور بودن از فرم مطلوب فرصت بازی معدودی در سال ۲۰۱۹ به دست آورد و آینده‌ای نامعلومی در گرون سیتی داشت؛ و اکنون صبری لاموشی سرمربی جدید ناتینگهام فارست که به تازگی جانشین مارتین اونیل شده به صراحت اعلام کرده است نیازی به این بازیکن ایرلندی ندارد.

به گزارش نشریه آیریش سان، به مورفی گفته شده است که می‌تواند فارست را ترک کند. قرمز‌ها تابستان امسال برای دریافت پیشنهادات آماده هستند و می‌خواهند قبل از اینکه مهاجم خود را به طور رایگان در سال ۲۰۲۰ از دست بدهند، از فروش او پولی به دست آورند. از قرارداد او ۱۲ ماه باقی مانده است و بعید به نظر می‌رسد این قرارداد تمدید شود.

وایتل فوتبال می‌افزاید، مهاجم ملی پوش جمهوری ایرلند در تمام مسابقات فارست، ۶۰ بار پیراهن این تیم را به تن کرده و ۱۶ گل زده است.

فرم بدنی مورفی در فصل گذشته دچار نوسان شد و این مهاجم در ۱۰ ماه گذشته فقط ۲ گل زد، بنابراین جای تعجب نیست که لاموشی بخواهد از شر او خلاص شود.

به نوشته روزنامه ایرلندی این بازیکن ۳۴ ساله از چمپیونشیپ مشتری دارد و می‌تواند قبل از بازنشستگی و بازگشت به ایرلند، به باشگاه دیگری در سطح دوم لیگ انگلیس بپیوندد.

سان می‌نویسد، لاموشی در خط حمله سامی آمواوبی، لوئیس گرابان، تایلر واکر و کریم انصاری فرد را خواهد داشت، بنابراین بعید به نظر می‌رسد خروج مورفی احساس شود.

نخستین حضور صبری لاموشی روی نیمکت ناتینگهام‌فارست، دیدار دوستانه مقابل آلفریتون‌تاون بود. تیمی از سطح ششم فوتبال انگلیس که برابر ناتینگهام‌فارست با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد. کریم که بعد از جدایی اونیل، نفس راحتی می‌کشید از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و توانست گل دوم و برتری ناتینگهام‌فارست را در دقیقه ۸۳ به ثمر برساند. گلی که می‌تواند نام انصاری‌فرد را بار دیگر سر زبان‌ها بیندازد و صبری لاموشی را برای استفاده بیشتر از او به فکر بیندازد.

انصاری فرد که فصل گذشته ۱۲ بازی در چمپیونشیپ انگلیس انجام داد و ۲ گل به ثمر رساند، یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.


بیشتر بخوانید:

زلاتان ایرانی راهی انگلیس می‌شود

سردار آزمون، صدرنشین جدول گلزنان لیگ روسیه شد


انتهای پیام/

رقیب انصاری فرد در لیست مازاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار