بر اساس قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لالیگا اسپانیا، تاریخ دیدار‌های رفت و برگشت تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید لالیگای اسپانیا بعدازظهر امروز (پنجشنبه) صورت گرفت و تاریخ دیدار‌های رفت و برگشت تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا موسوم به ال کلاسیکو مشخص شد.

بر اساس این قرعه کشی اولین ال‌کلاسیکوی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لالیگا روز ۲۷ اکتبر سال ۲۰۱۹ (۵ آبان ۹۸) به میزبانی بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد.

دیدار برگشت ۲ تیم هم در تاریخ اول مارس ۲۰۲۰ (۱۱ اسفند ۹۸) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میزبانی سفید پوشان مادریدی انجام خواهد شد.

فصل گذشته دو تیم پرطرفدار رئال و بارسا ۴ بار برابر هم به میدان رفتند که ۳ بازی با پیروزی بارسلونا و یک بازی با تساوی به پایان رسید.

آبی و اناری‌ها در دیدار رفت در نوکمپ ۵ بر یک حریف را در هم کوبیدند و در دیدار برگشت در برنابئو نیز یک بر صفر پیروز شدند.

۲ تیم در نیمه نهایی کوپا دل ری نیز دو دیدار رفت و برگشت را برگزار کردند که دیدار رفت در نوکمپ به تساوی ۱ بر ۱ انجامید و بارسا در بازی برگشت ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

برنامه فصل جدید لالیگا/ تاریخ دیدار‌های رفت و برگشت ال‌کلاسیکو مشخص شد

سیستم جدید قرعه کشی

امسال، ۹۹ درصد بازی‌های لیگ با استفاده از نرم افزار قرعه کشی شده است. یک درصد باقیمانده به صورت دستی انتخاب شده است تا از انجام بازی‌های با ریسک بالا در مواقع خاص جلوگیری شود و از برگزاری زودهنگام یا دیرهنگام ال کلاسیکو‌ها در اوایل و یا اواخر فصل اجتناب شود. همچنین اطمینان حاصل شود که تیم‌ها پیش از تعطیلات کریسمس نزدیک به خانه بازی کنند.

بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی، فصل جدید را با بازی خارج از خانه مقابل اتلتیک بیلبائو آغاز خواهد کرد، رئال مادرید هم مهمان تیم سلتاویگو خواهد بود.

اتلتیکومادرید نیز در اولین بازی‌اش در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان خواهد بود.

برنامه هفته اول فصل جدید لالیگا به شرح زیر است:

سلتاویگو - رئال مادرید
مایورکا - ایبار
اتلتیکو مادرید - ختافه
اسپانیول - سویا
آلاوس - لوانته
والنسیا - رئال سوسیه‌داد
رئال بتیس - وایادولید
لگانس - اوساسونا
اتلتیک بیلبائو - بارسلونا
ویارئال - گرانادا


بیشتر بخوانید:

گریزمان در دوراهی بارسلونا - پاریس

سقوط ارزش نیمار پس از جنجال‌های فضای مجازی

مورینیو در آستانه بازگشت به چلسی


انتهای پیام/

مسابقات فصل جدید لالیگا قرعه کشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار