بر اساس تصمیم فدراسیون تنیس روی میز، دوره های ملی استعدادیابی این رشته ورزشی هر سه ماه در استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در سمنان گفت : دوره های استعدادیابی مناسبی در این استان برگزار شده که مورد توجه ورزشکاران از سراسر کشور قرار گرفته است .

وی افزود: بر این اساس با تصویب اعضای فدراسیون تنیس روی میز این دوره ها هر سه ماه یک بار در استان سمنان برگزار شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز از برگزاری اردوهای مشترک بین‌المللی با کشورهای سطح بالا در ورزش تنیس روی میز خبر داد و آخرین جزئیات اعزام‌های برون‌مرزی را در این رشته تشریح کرد.

علی‌قارداشی با اشاره به برگزاری رویدادهای بین‌المللی تنیس روی میز در آینده اظهار کرد: برادران عالمیان و بانو شهسواری برای رقابت‌های بین‌المللی به کشور چک اعزام می‌شوند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز به جایگاه ایران در آسیا و جهان اشاره کرد و گفت: در سال 94 در رده جوانان در جایگاه پنجاهم بودیم و سال گذشته به رتبه هفتم دنیا رسیدیم.

علی‌قارداشی با اشاره به اینکه توجه به این رشته ورزشی با برنامه‌ریزی‌های اصولی همواره جزو دغدغه‌های مهم بوده است، ادامه داد: تنیس روی میز در ابعاد مختلف رو به پیشرفت و در مسیر توسعه است.

وی برگزاری اردوهای مشترک بین‌المللی با کشورهایی که در سطح بالا هستند را از راهکارهای پیشرفت این رشته ورزشی دانست و تأکید کرد: تمرینات مکرر در طول سال زیر نظر مربیان کاربلد نیز از دیگر راه‌حل‌های ارتقای این رشته ورزشی است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز توجه به بحث استعدادیابی و استعدادپروری را از دیگر دلایل پیشرفت استان سمنان در رشته ورزشی تنیس روی میز دانست و تصریح کرد: اگر این مسیر ادامه یابد، قهرمان المپیک و جهان از این استان خواهیم داشت.

انتهای پیام / ر

جزئیات میزبانی سمنان از دوره های استعدادیابی تنیس روی میز کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.