حسین زیاری گفت: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش روحیه نشاط در بین خبرنگاران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین زیاری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان با جشنواره ورزشی ویژه خبرنگاران شهرستان به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار گفت: این جشنواره در ۲ بخش بانوان و آقایان و در پنج رشته ورزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: شطرنج، تنیس روی میز، دارت، ضربات آزاد پنالتی فوتبال و ضربات آزاد بسکتبال، پنج رشته ورزشی جشنواره است که به صورت جداگانه در ۲ بخش یاد شده برگزار می‌شود.

زیاری، هدف از برگزاری جشنواره را افزایش روحیه نشاط در بین خبرنگاران اعلام و تصریح کرد: برگزاری این نوع جشنواره‌ها ارتباط مناسبی بین اصحاب رسانه و فعالیت‌های ورزشی که لازمه ارتقای سلامت به منظور افزایش مؤلفه کارایی خبرنگاران است برقرار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در فاصله زمانی یک هفته قبل از روز خبرنگار با حضور مسؤولان ارشد استان سمنان آغاز می‌شود،ابراز داشت: کمیته رسانه و ورزش در اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان دایر شد و به زودی نحوه ثبت نام برای حضور خبرنگاران در این جشنواره ورزشی را اطلاع رسانی می‌کند.

زیاری درپایان بیان کرد: اعضای این کمیته مقرر کردند با جذب تعدادی حامی مالی، جوایز نفیسی به برگزیدگان جشنواره ورزشی روز خبرنگار اهدا شود.

انتهای پیام / م

لازمه ارتقای سلامت به منظور افزایش مؤلفه کارایی خبرنگاران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.