فرماندار دشت آزادگان از حوزه‌های امتحانی آزمون کنکور سراسری در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان به همراه ساعدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امروز پنج شنبه ۱۳ تیر از حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری بازدید و از نزدیک در جریان نحوه برگزاری این آزمون قرار گرفت.

وی در این بازدید برای داوطلبان آرزوی موفقیت کرد و با اشاره به اهمیت کنکور در ارتقاء استعداد‌ها و بالا بردن سطح علمی داوطلبان اظهار امیدواری کرد با موفقیت این عزیزان در آزمون بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز در راه خدمت به مردم و انقلاب اسامی را تامین کرد.

وی بیان کرد: ما باید برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و شکوفایی استعداد‌های نهفته آنان و نیز ایجاد بستر مناسب برای تقویت این عزیزان بیشتر همت نموده و بعد از پایان کنکور نیز با ارزیابی نتایج و تعداد قبول شدگان؛ برنامه ریزی مناسبی برای سال‌های آینده داشته باشیم.

در پایان این بازدید فرماندار دشت آزادگان از متولیان برگزاری کنکور، نیرو‌های انتظامی و دیگر عوامل اجرایی تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ در آزمون کنکور سراسری شهرستان دشت آزادگان ۲ هزار و ۵۰۹ داوطلب در ۱۷ حوزه امتحانی در رشته‌های علوم انسانی، ریاضی، علوم تجربی، زبان خارجه و هنر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/گ

برگزاری آزمون سراسری 98

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.