به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، بخشی از توصیه‌های رهبر انقلاب خطاب به دختران شهدا را در قالب یک پوستر مشاهده می‌کنید.

توصیه رهبر انقلاب به دختران شهدابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در کشور ما اولین روز از ماه ذی‌القعده که مصادف با  روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) است، به نام "روز دختر" نامگذاری شده است. حضرت معصومه(س) در روز اول ذی‌القعده سال ۱۷۳ هجری در شهر مدینه متولد شدند؛ این بانوی بزرگوار در محیطی پرورش یافتند که پدر، مادر و فرزندان، همه به فضائل اخلاقی آراسته بودند. روایت است که برادر بزرگوار حضرت معصومه(س)، حضرت امام رضا(علیه السلام) ایشان را معصومه صدا می‌کردند و جدشان امام صادق(علیه السلام) قبل از تولد ایشان، حضرت معصومه(س) را به «کریمه اهل بیت» ملقب نمودند.

در ادامه به مناسبت روز دختر، بخشی از توصیه‌های رهبر انقلاب خطاب به دختران شهدا را در قالب یک پوستر مشاهده می‌کنید.

توصیه رهبر انقلاب به دختران شهدا

رهبر انقلاب: در جریان دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست یکی از فرزندان شهدا برای توصیه‌ای به دختر وی، فرمودند: «خوب درس بخواند و در خودش این روحیه‌ی پدربزرگ را تقویت کند. اینها فردا شیرزنان آینده‌ی کشورند. کشور به این شیرزنان احتیاج دارد. خودش را بسازد». ۹۵/۹/۱

رهبری

انتهای پیام/

برچسب ها: ولادت ، روز دختر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار