جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح پاک سازی مناطق آلوده و کشف ۷۷۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین دراین شهرستان خبر داد.

اجرای طرح امنیت اجتماعی وپاکسازی مناطق آلوده در خدابندهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرگرد عزیزی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدرفعالیت می‌کند، شناسایی و دستگیری در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه محمود آباد در یک عملیات غافلگیرانه، محل اختفای مواد مخدر در روستایی نزدیک شهر قیدار در یک گاوداری شناسایی شد.

سرگرد عزیزی ادامه داد: در بازرسی از این گاوداری مقدار ۷۷۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین که در در داخل یک دستگاه خودرو سواری سمند پارک شده در گاوداری جاسازی شده بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس درخواست نمود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را از طریق مرکز فوریت‌هاپلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

 

انتهای پیام/ر

 کشف مواد مخدر از نوع هروئین در خدابنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.