تیم فرش آرا مشهد در نخستین مصاف خود در چارچوب لیگ برتر فوتسال کشور عصر جمعه ۱۴ تیر ماه در ورامین به دیدار تیم ستارگان شهر ورامین می‌رود.

برای بازی با ورامین آمادگی کامل داریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: تیم فرش آرا پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر هفت بازی تدارکاتی انجام داد و بر همین اساس برای کسب پیروزی به دیدار تیم ستارگان ورامین می‌رویم؛ این تیم نیز با توجه به امتیاز میزبانی و دیدار خانگی خود به قصد کسب امتیاز به میدان می‌آید به همین دلیل فردا شاهد بازی جذابی خواهیم بود.

وی ادامه داد: تیم ستارگان ورامین بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار دارد و همچنین بازی در زمین حریف سختی‌های خاص خود را دارد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: از مجموع شش بازی نخست در این فصل لیگ برتر چهار بازی را در زمین حریف میهمان و دو بازی را میزبان هستیم.

مرتضایی افزود: همه بازیکنان فرش آرا برای کسب همه امتیازات دیدار‌ها و نتایج درخشان، یکدل و متحد شدند لذا بطور قطع با حمایت هواداران و مسئولان خراسان رضوی و مشهد تیم فرش آرا به این هدف خواهد رسید.

وی تصریح کرد: کارت بازی دو بازیکن تیم فرش آرا که در کشور‌های چین و عراق بازی می‌کردند هنوز صادر نشده بنابراین رسیدن آن‌ها به بازی نخست هنوز مشخص نیست؛ با این حال بقیه بازیکنان برای آغاز فصل جاری لیگ برتر فوتسال و نخستین دیدار  آماده هستند.

تیم مشهدی فرش آرا پارسال در چارچوب هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال از میان ۱۴ تیم حاضر در این رقابت کشوری عنوان سوم لیگ را کسب کرد.

انتهای پیام//ع.ع

جدال با ورامین اولین چالش فرش آرا در فصل پیش رو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.