وزیر خارجه آمریکا: زمان صلح در افغانستان فرا رسیده است

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه زمان صلح در افغانستان فرا رسیده، گفت: آمریکا به صلح در افغانستان متعهد است. 

وزیر خارجه آمریکا: زمان صلح در افغانستان فرا رسیده استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه زمان صلح در افغانستان فرا رسیده، گفت: آمریکا به صلح در افغانستان متعهد است. 

پامپئو در صفحه توئیتر خود نوشت: افغانستان شایسته این موضوع است که اقدامات بی‌معنا همانند خشونت اخیر در کابل در این کشور متوقف شود. 

هفته گذشته در اثر حمله طالبان به وزارت دفاع افغانستان بیش از 5 نفر کشته و 160 نفر زخمی شدند، این اتفاق در حالی رخ داد که آمریکا و طالبان در حال مذاکره در قطر بودند

پامپئو اضافه کرد: همانطور که در سفر هفته گذشته خود به کابل تاکید کردم اکنون زمان صلح در افغانستان فرا رسیده است. 

به نوشته فارس، وزیر امور خارجه آمریکا ادامه داد: آمریکا به صلح در افغانستان متعهد بوده و آماده کمک به کسانی است که به دنبال یک آینده صلح آمیز در افغانستان هستند. 

این در حالی است که اخیرا ترامپ افغانستان را دانشگاه تروریسم دانسته و اعلام کرده است که حتی اگر سربازان آمریکایی از افغانستان خارج شوند نیروهای اطلاعاتی بسیار قوی در این کشور به فعالیت خود ادامه خواهند داد. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار