بانوی دوچرخه سوار استان موفق به کسب نشان برنز در رقابت‌های کشوری شد

علوی رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: در دومین دوره رقابت‌های لیگ کوهستان دوچرخه سواری کشور در بخش بانوان و در رده سنی جوانان مبینا السادات موسویان در رده سوم کشور قرار گرفت.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که یازدهم تیر ماه سال جاری لغایت دوازدهم تیرماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار شد، ملیکا سادات موسویان دیگر دوچرخه سوار استان به علت زمین خوردن نتوانست مسیر خود را به پایان برساند.

رییس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی گفت:سرپرستی و مربیگری تیم استان در این دوره از مسابقات را اشرف السادات مرتضی زاده برعهده داشت.

حضور تیم اسکواش خراسان جنوبی در رقابت‌های کشوری


کاخکی روابط عمومی هیئت اسکواش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛ گفت: تیم اسکواش پسران استان در دو رده سنی کمتر از ۹ سال و رده سنی کمتر از ۱۱سال در رقابت‌های کشوری حضور پیدا کرد.

وی افزود: در رده سنی کمتر از ۹ سال سبحان سابقی و سید امیر مهدی خراشادی زاده و در رده سنی کمتر از ۱۱سال فرزاد حق خواه و امیر حسین رستمی نمایندگان استان در این دوره از مسابقات خواهند بود.

روابط عمومی هیئت اسکواش خراسان جنوبی گفت: در این دوره از رقابت‌ها که تا پانزدهم تیرماه سال جاری به میزبانی زنجان در حال برگزاری است، وحید احراری و محمدرضا خراشادیزاده مربیان تیم اعزامی را برعهده دارند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.