استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد هماهنگی سفر رییس جمهور: مدیران ادارات برای سازمان‌های خود تا قبل سفر رئیس جمهور مصوبه بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی با توجه به اینکه سفر ریاست جمهوری نقطه عطفی در استان است گفت: تا قبل سفر رئیس جمهور هیچ سازمانی بدون مصوبه نباشد و فرماندار‌ها نیز به دنبال مصوبه برای شهرستان‌ها باشند.

شجاعی افزود: ۵ کمیته برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان تشکیل شده است که شامل حوزه کشاورزی و شهرداری، حوزه صنعت و معدن، حوزه گردشگری و خدمات، حوزه بانکی و توسعه ملی، حوزه امنیتی، ستاد نماز جمعه و حوزه‌های علمیه و حوزه اعتبارات دولتی است.

وی همچنین تاکیدکرد: اگر شخص مسئولی نتواند برای سازمان خود مصوبه بگیرد باید پاسخگو باشد.

وی افزود: سفر رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان فرصت و غنیمتی است که باید از آن حداکثر بهره را ببریم و باید در حد توان، برای رفع نداشته‌ها و محرومیت های استان تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: معمولاً اعتبارات به گونه‌ای است که تخصیص کامل ندارد و در صورت تخصیص کامل هم نمی‌تواند نداشته‌ها را جبران کند، از این رو این سفر، فرصتی است که باید برای جبران کاستی‌ها و مشکلات از آن بهره ببریم.

شجاعی افزود: تمام مدیران و فرمانداران باید در ۲ هفته باقی مانده تا سفر، با وزارتخانه‌ها و تهران، ارتباط بگیرند و برای گرفتن مصوبه و جذب اعتبار تلاش کنند.

وی با تاکید بر تلاش دستگاه‌ها برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: یکی از نداشته های استان، بیمارستان خصوصی است و در این زمینه، دانشگاه علوم پزشکی باید به فکر جذب سرمایه گذاری برای ایجاد بیمارستان خصوصی باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به نشست‌های مختلف در تهران برای سفر رئیس جمهوری به استان اظهار داشت: تلاش همه دستگاه‌ها و مدیران باید انعقاد تفاهم نامه و گرفتن مصوبه باشد.

انتهای پیام/ م

پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.