مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری لرستان گفت: ۴۰ نفر نیروی مورد نیاز آتش نشانی‌های استان از طریق برگزاری آزمون جذب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سیاوش سپهوند، مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری لرستان گفت: ۴۰ نفر نیروی مورد نیاز آتش نشانی‌های استان از طریق برگزاری آزمون جذب می‌شوند.

 سپهوند  افزود: آزمون استخدام آتش نشان در سراسر کشور توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و سهم لرستان در این راستا ۴۰ نفر است.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان و افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت hrtc.ir تا ۱۹ تیرماه برای اطلاع از جزئیات آزمون و نام نویسی اقدام نمایند.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری لرستان با بیان اینکه آزمون ۱۸ مرداد برگزار می‌شود بیان کرد: در این راستا آزمون علمی و عملی برای جذب ۴۰ نفر آتش نشان، کاردان آتش نشان، راننده و کارشناس مرد در استان برگزار می‌شود که در اعلام نتایج اولیه تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش، اعلام خواهد شد.

سپهوند ادامه داد: برای متقاضیان دیپلم و فوق دیپلم شرط سنی حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۰ و متقاضیان مقطع کارشناسی و بالاتر حداکثر ۳۵ سال لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه منابع اختصاصی این آزمون در سایت ثبت نام بارگذاری شده است، اضافه کرد: نیرو‌های فعلی آتش نشانی‌های که شرایط استخدام قراردادی دارند می‌توانند با شرکت در این آزمون و قبولی، نسبت به تبدیل وضعیت خود اقدام کنند.

به گفته مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری لرستان پذیرفته شدگان آزمون فوق، امسال بکارگیری می‌شوند.

انتهای پیام/ر

استخدام ۴۰ نفر در آتش نشانی‌های لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.