مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی برای توانمند شدن و انجام کار‌های تخصصی در جهت رفع نیاز‌ها و مسائل مردم باید آموزش‌های های لازم را بگذارنند

برگزاری اولین دوره آموزشی مشترک جهادگران کرمان و یزدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:از امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به مدت سه روز  میزبان ۱۲۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی از استان کرمان و یزد است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شاخص‌های گروه‌های جهادی افزود:یکی از ضرورت‌های که در اردو‌های جهادی وجود دارد حل مباحث و مسایل مردم براساس مبانی صحیح علمی میباشد.

وی بیان کرد:برای اینکه گروه‌های جهادی براساس این مبانی توانمند و متخصص شوند باید آموزش‌های لازم و مورد نیاز را بگذرانند؛ که برای تحقق این اهداف طرحی با عنوان جهادگران شکل گرفته است.

 بهروز با بیان اینکه بسیج دانشجویی استان کرمان به عنوان اولین مرکز شروع کننده این طرح در کشوراست، گفت:این طرح طی سه گام و اساتید کشوری در سال ۹۸برنامه ریزی و اجرایی میشود، گام اول باحضور مسیولین این گروه هاکه از امروز آغاز شده، گام دوم از منتخبین گام اول و در مهرماه با مسائل تخصصی‌تر و گام سوم هم از برترین‌های گروه‌ها در گام دوم در اواخر امسال برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی گفت:امروزه بسیاری از کار‌هایی که گروه‌های جهادی انجام میدهند برعهده برخی از نهاده‌های استانی که از آن شانه خالی می‌کنند؛ و می‌طلبد که این نهاد‌های پا به میدان عمل بگذارند.

در پایان این دوره سه روزه برای افراد شرکت کننده گواهی پایان دوره صادر می‌شود.

انتهای پیام/ح

دوره آموزشی ویژه جهادگران بسیجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.