مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اعزام گروه‌های جهادی کرمان از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پاداش مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل زده کشور اشاره کرد و گفت: قریب ۲۰ گروه جهادی برای کمک به سیل زدگان همکاری می‌کنند که قراراست در این مدت ۶۰ الی ۶۵ گروه، شامل حدوداً هزار و ۸۰۰ جهادگر به نقاط محروم اعزام شود.

پاداش افزود: این گروه‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی، عمرانی، فرهنگی، ساخت مسجد و اشتغال روستایی با استفاده از ظرفیت روستاییان با رویکرد فرهنگی فعالیت می‌کنند.

وی درباره ی ارسال اقلام جمع آوری شده به مناطق سیل زده نیز تصریح کرد: قریب ۲۰ گروه جهادی برای کمک به سیل زدگان همکاری می‌کنند که طبق آخرین آمار این اقلام شامل: آب معدنی، یک کامیون اقلام خشک مثل خرما، پتو و خکشبار و بالای ۲۰ میلیون پول نقد است که برخی ارسال شده و در ادامه نیز ارسال خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: سپاه ثارالله از ابتدا آمادگی خود را به منظور کمک به سیل زدگان اعلام کرده است و طی این مدت در سراسر استان قریب ۶۰ نقطه، چادر‌هایی برای جمع آوری کمک‌های مردمی نصب شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: اعزام بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به مناطق سیل زده از جمله اقدامات اولیه و مهم سپاه در این مناطق بود.

سردار ابوحمزه افزود: خودرو، امکانات و مسائل مربوط به اعزام بیمارستان صحرائی بیمارستان فاطمه( سلام الله علیها‌) به مناطق سیل زده در اختیار آنها قرار داده ایم، که بتوانند خدمت رسانی کنند.

وی به ارسال کمک از سپاه ثارالله استان کرمان به استان‌های شمالی سیل زده گلستان و مازندران هم اشاره و تصریح کرد: تا کنون ۱۰۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی به شماره حساب اعلام شده از سوی سپاه ثارالله جمع آوری و واریزشده است.

سردار ابوحمزه یادآور شد: کمک‌های مردمی از شهرستان‌های مختلف شامل اقلام مختلف و ضروری همچون مواد غذایی، خوراک، پوشاک جمع آوری شده است که به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به رده‌های اعلام شده توسط سپاه ثارالله استان کرمان واریز کنند تا جمع آوری و به استان‌های گلستان و مازندران ارسال شود.

سردار ابوحمزه افزود: شماره حساب ۰۰۱-۲۰۰۰۲۰۰۰-۰۴۳-۲۷۱۰ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۳۱۰۹۸۸۱ به نام ستاد حوادث غیر مترقبه استان کرمان نزد بانک انصار اعلام شده است که هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این شماره حساب واریز کنند.

انتهای پیام/ب

همکاری حدود ۲۰ گروه جهادی در کرمان برای کمک به سیل زدگان

برچسب ها: سپاه ، اردوی جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.