مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: 5 بیمار از مناطق محروم شهرستان ریگان با همکاری گروه جهادی سیدالشهدای استان اصفهان، جهت درمان امروز به استان اصفهان اعزام شدند.

اعزام به اصفهان برای تکمیل درمان بیماران مناطق محرومبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان با بیان اینکه امروز 5 بیمار از مناطق محروم توکل آباد، مهدی آباد، محمدآباد و گنبکی شهرستان ریگان به استان اصفهان اعزام شدند، گفت: این بیماران به دلیل نداشتن امکانات و هزینه درمان با همکاری بسیج سازندگی شهرستان ریگان و گروه جهادی سید الشهدا به استان اصفهان جهت درمان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این 5 بیمار دارای بیماری های فلج که توانایی تکلم خود را نیز از دست داده است، اعصاب، ریه، کلیه، تیروئیدند، افزود: این بیماران بدون هزینه اعزام و در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) استان اصفهان از سوی گروه جهادی سیدالشهدا تحت درمان و عمل جراحی قرار می گیرند و پس از اتمام درمان و بهبودی کامل مرخص می شوند.

سرهنگ پاداش بیان داشت: هزینه اعزام بیماران تا اصفهان و از اصفهان به کرمان به عهده بسج سازندگی ریگان و هزینه درمان این بیماران با گروه جهادی سیدالشهدای استان اصفهان است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.