استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان نظام مهندسی استان برای اتلاف منابع در حوزه ساختمان تدبیری بیندیشد.

لزوم تدبیر سازمان نظام مهندسی در راستای جلوگیری از اتلاف منابع ساختمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و اعضای هیات مدیره این سازمان با اشاره به  امکان تاثیرگذاری قابل توجه این جامعه در توسعه استان گفت: در مصرف مصالح ساختمانی در کشور اصراف می‌شود و هنوز آنچنان که باید نتوانستیم خانه‌ای با ساخت سبک و استقامت بالا بسازیم.

وی تصریح کرد: اتلاف منابع ما در حوزه ساختمان از کشور‌های پیشرفته بسیاربیشتر است برای همین سازمان نظام مهندسی در این بخش می‌تواند نوآوری کرده و تدبیری برای آن بیندیشد تا مشهد در این حوزه پیش گام شود البته استانداری در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
 
استاندار خراسان رضوی گفت: پیشنهاد می‌کنم سازمان نظام مهندسی متولی ساخت یک شهر مدرن بشود یک شهر ۵۰ هزار نفری با امکانات شهری مدرن، البته این پیشنهادی است که می‌تواند پخته‌تر شود، اما بهرحال ما این آمادگی را داریم که در راستای آن کمک کنیم.
 
رزم حسینی افزود: جامعه نظام مهندسی جامعه بزرگی است که در توسعه استان می‌تواند تاثیرگذار باشد و فراجناحی بودن نیز به آن کمک خواهد کرد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

توجه به فعالیت های نظام مهندسی خراسان رضوی به منظور توسعه شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.