مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت:باید با تدبیر و تلاش مضاعف کیفیت آموزشی در شهرستان های آبادان و خرمشهر را ارتقاء یابد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: برگزاری مراسم تقدیر از معلمان و دانش آموزان ممتاز را یکی از راه‌های ارتقا کیفیت آموزی در این منطقه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در تابستان امسال ادامه داد: خوشبختانه پارسال بیش از ۲۵۰۰ دانش آموز در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کردند و امسال نیز پیش بینی می‌شود که این رقم افزایش یابد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در سه سال گذشته رشد و فعالیت‌های خوبی در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در منطقه آزاد اروند انجام شده و موفقیت‌های خوبی بدست آمده است.

مهدی رفیعی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز در این جلسه به کمبود نیروی آموزشی در استان خوزستان و فعالیت‌های انجام شده برای رفع این کمبود در استان اشاره کرد و گفت: در استان خوزستان ۱۶ هزار و ۵۰۰ نیروی آموزشی کمبود داریم که ۷ هزار نیرو با بهره گیری از نیرو‌های حق الزحمه‌ای پر شده است.

وی افزود: در صدد کسب سهمیه برای جذب سالانه دو هزار معلم هستیم که اگر موفق به این امر شویم طی ۵ سال آینده کمبود نیرو‌های آموزشی در آموزش و پرورش استان مرتفع می‌شود.

در ادامه این نشست نیز امامان جمعه آبادان و خرمشهر، روسای آموزش و پرورش این دو شهرستان، سامری نماینده خرمشهر و عامر کعبی نماینده آبادان به بیان مشکلات آموزشی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر پرداختند.

انتهای پیام/ د

برگزاری  نشست شورای آموزش و پرورش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.