مدیر آموزش و پرورش آبادان و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان شهرستان آبادان دیدار و گفتگو کردند.

حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در دیدار دادستان این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وفادارش گفت: باتلاش های شبانه روزی قوه قضائیه شاهد فضایی امن برای جامعه هستیم.

وی ادامه داد: خبر مسرت بخش انتخاب دادستان شهرستان آبادان به عنوان دادستان نمونه کشور مایه مباهات و خرسندی است که بی شک این موفقیت  بیانگر تلاش های بی شائبه جناب ناصر غلامی و سایر همکاران وی در راه کرامت انسانی و ترویج اندیشه‌های عدالت طلبانه و احقاق حق در دادگستری شهرستان آبادان است.

مدیر آموزش و پرورش آبادان در ادامه این دستاورد را به دادستان و همکاران وی تبریک گفت و  افزود: آموزش و پرورش آبادان با تلاش و برنامه ریزی دقیق در راستای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه گام بر می دارد.

ناصر غلامی دادستان شهرستان آبادان ضمن تشکر از حضور فرهنگیان در دادگستری آبادان به ظرفیت های خوب آموزش و پرورش برای کمک به پیشگیری از وقوع جرم در جامعه اشاره کرد و گفت:  انجمن اولیا و مربیان، پرونده های مشاوره ای و شخصیتی دانش آموزان و اولیا ، اطلاعات آماری برای شناخت پیشینه شخصیتی، کارشناسی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و .... را از نکات خوب و مثبت در آموزش و پرورش ارزیابی کرد .

انتهای پیام/ د

دیدار رمضانی با دادستان آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.