مهم‌ترین حوادث امروز چهار شنبه ۱۲ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز چهار شنبه ۱۲ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.
 


کشف چوب آلات جنگلی قاچاق در تنکابن


سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا به خصوص قاچاق منابع ملی، مامورین پاسگاه انتظامی دو هزار در پی کسب خبری مبنی بر حمل چوب قاچاق، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و همچنین تقویت گشت‌های انتظامی، ماموران موفق شدند، وانت نیسان حامل چوب قاچاق را حین تردد در یکی از جاده‌های دو هزار متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق از قاچاقچیان متهمان کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش چوب‌های مکشوفه ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.


کشف انبار تولید مکمل بنزین تقلبی در سوادکوه شمالی


سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و تولید مکمل‌های تقلبی بنزین در یکی از روستا‌های حومه شهر شیرگاه و جعل برند شرکت‌های خارجی و توزیع گسترده آن در سطح شهرستان‌ها و استان‌های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران ضمن شناسایی محل فعالیت این افراد با هماهنگی‌های قضائی در اقدامی غافلگیرانه دو متهم به تولید و توزیع مکمل‌های تقلبی بنزین را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد مقادیر زیادی مکمل تقلبی در بسته بندی‌های کارتن کشف شد.

سرهنگ دمساز افزود: در این خصوص متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 


انهدام ۳ باند سرقت در شهرستان ساری


سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در راستای مقابله با سارقان با هدف برقراری نظم  و امنیت عمومی و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی نصرت سحرگاه امروز در شهرستان ساری به مرحله اجرا درآمد

وی افزود: در این طرح تیم‌های عملیاتی متشکل از کارکنان پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی شهرستان ساری و با هماهنگی‌های قضائی موفق شدند ۳ باند سرقت اعم از سارقان منزل، مغازه و وسایل نقلیه را شناسایی کنند

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۱۱ متهم به سرقت و انهدام این باند‌ها از کشف ۳ فقره سرقت منزل و کشف خودروی سواری زانتیا و موتورسیکلت سرقتی، ۱۰۰ متر سیم برق سرقتی، ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، دلر برقی و لوازم جانبی خبر داد.

سرهنگ ساداتی گفت:متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.