مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اجرای ۲۲ پروژه آبرسانی در روستا‌های محروم استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی پیرجاهد، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ظهر امروز در ستاد پشتیبانی اردو‌های جهادی و محرومیت زدائی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: با کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل نیز ۲۲ پروژه آبرسانی در روستا‌های محروم استان در حال انجام است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین مطالبه مردم از گروه‌های جهادی کمبود آب در مناطق روستائی محروم بوده در گام اول تفاهم نامه همکاری با یکی از بانک‌های عامل منعقد شد تا در این خصوص ۷ پروژه آبرسانی اجرایی شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: در سال گذشته ۱۸۵ فعالیت عمرانی توسط گروه‌های جهادی اردبیل از قبیل آبرسانی کشاورزی و شرب، تکمیل و بهسازی خانه‌های محروم، مرمت و بهسازی مدارس، بهره برداری از طرح‌های هادی، تکمیل مساجد و مدارس، غسالخانه و دیگر طرح‌های مشابه عمرانی، خدماتی و بهداشتی انجام پذیرفته است.

پیرجاهد یادآور شد: در سال گذشته از دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده برای اجرای فعالیت‌های عمرانی حدود ۷۲۵ میلیون تومان با رایزنی‌های لازم تخصیص یافته و مابقی که حجم قابل توجهی از اعتبارات مذکور می‌شود با مشارکت‌های مردمی و حمایت دستگاه‌ها حاصل شد.

وی در ادامه به نقش مهم گروه‌های جهادی و سمن‌ها در جذب و هدایت کمک‌های مردمی اشاره کرد و افزود: خلاء اعتبارات با افزایش نقش این گروه‌ها به قدر زیادی برطرف شده و امیدواریم با افزایش حمایت‌ها در رفع محرومیت و حمایت از اقشار ضعیف جامعه اقدامات توسعه محور تداوم یابد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: نیرو‌های جهادی به عنوان موتور محرک جامعه گروهی از متخصصان و ایثارگران دغدغه‌مند را جذب کرده و با ارائه ۶۴ فعالیت مختلف که مورد نیاز جامعه نیز است به صورت خودجوش فعالیت می‌کند.

پیرجاهد از فعالیت ۲۷۵ گروه جهادی شناسنامه دار در اردبیل خبر داد و یادآور شد: گروه‌های جهادی پایگاه محور نیز در مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های مورد نظر در مناطق محروم را اجرایی می‌کنند.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۲۷۵ گروه جهادی شناسنامه دار در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.