مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از واحدهای اجرائی مرکز ملی پردازش و مبادله پستی، مکانیزه شدن آماده سازی و رهسپاری را اولویت اصلی این شرکت برشمرد.

ارتباطات به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از واحدهای اجرائی مرکز ملی پردازش و مبادله پستی، مکانیزه شدن آماده سازی و رهسپاری را اولویت اصلی این شرکت برشمرد.

در این بازدید حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، مکانیزه کردن امور اجرائی این بخش را در راستای ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتری دانست.

وی در ادامه به بازدید از مکان های بلااستفاده این مرکز مانند سالن پیشین گمرک پرداخت و دستوراتی مبنی بر بازسازی این سالن و انتقال باجه مرکزی منطقه پستی جنوب غرب به این مکان را صادر کرد.

مدیرعامل سپس از بخش های امانات و سکوی مبادله پستی نیز بازدید کرد و بر اجرای دقیق و صحیح دستورالعمل ها به ویژه "منع ارسال مرسولات حجیم و خارج از استاندارد تعیین شده"، تاکید کرد.

نعمتی همچنین در دیدار با کارکنان بخش های مختلف اجرائی مرکز ملی پردازش و مبادله پستی و تعدادی از رانندگان ناوگان پستی ضمن صحبت با آنان، در جریان مسائل و مشکلات مطرح شده قرار گرفت.

در این بازدید که بعدازظهر روز گذشته انجام شد، حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل، احمد جان بزرگی مدیرکل دفتر مدیرعامل و امور استان ها، غفور قنبرزاده مدیرکل مرکز ملی پردازش و مبادله پستی، محسن وطن پرست مدیرکل کیفیت و امور مشتریان و محمد هادی مدیرکل منطقه پستی جنوب غرب، مدیرعامل را همراهی می کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار