دهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت وارد کهگیلویه وبویراحمد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت:شهر‌های دهدشت و یاسوج به مدت سه روز و از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه ۱۳۹۸ میزبان دوندگان دوی استقامت کاروان جاده ولایت در قالب دهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی رضوی به مناسبت دهه کرامت هستند.

رضا نیکویی زاده افزود: عصر یازدهم تیرماه دوندگان جاده ولایت از طریق شهر بهبهان استان خوزستان وارد شهر دهدشت شدند و این کاروان صبح دوازدهم تیرماه از طریق جاده سرفاریاب به شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج مسیر خود را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در آئین استقبال از کاروان جاده ولایت در شهر دهدشت اجرا شد ادامه داد: در ادامه اعضای کاروان به همراه مسئولان با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر دهدشت مزار مطهر این شهدا را غبارروبی کردند.

مسئول کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت نیز گفت: دوندگان جاده ولایت برای دهمین سال پیاپی، مسیر ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتری شلمچه تا مشهد مقدس را که به عنوان مسیر عبور امام رضا (ع) بوده طی می‌کنند.

آقای بزرگ افزود: در این کاروان ۲۰ ورزشکار حضور دارند که به مدت ۱۶ روز از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی عبور می‌کنند و در شب ولادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس می‌رسند.

سال روز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) (اول تا ۱۱ ذیقعده) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه امسال به دهه کرامت نام گذاری شده است.

انتهای پیام/پ

استقبال مردم استان از کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.