معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۷ موکب توسط ستاد اربعین حسینی استان در کشورمان و کشور عراق ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندائی,معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل صبح امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان گفت: در این موکب‌ها علاوه بر پذیرایی و اسکان زائرین حضرت اباعبدالله الحسین ع، خدمات پزشکی، درمانی، فرهنگی و خدماتی نیز ارائه می‌شود.

وی با اشاره به استقرار ۱۵ روزه موکب‌ها در عراق از ارائه خدمات روزانه به بیش از ۲۰ هزار نفر خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر ضرورت تدوین برنامه منسجم زمانبندی شده و ترسیم نقشه راه و نیز تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای سال‌های آتی بر اساس دستورالعمل ستاد مرکزی جهت برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم و برنامه‌های ستاد اربعین حسینی تاکید کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم مومن و حسینی استان بواسطه عشق و علاقه وصف ناپذیر خود به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، همواره حضور و مشارکت چشمگیری در مراسم و برنامه‌های مذهبی و پشتیبانی ستاد اربعین حسینی داشته اند، افزود: علاوه بر ساماندهی نیروی انسانی علاقه‌مند به ارائه خدمات به زائرین در موکب‌های حسینی، شماره حساب بانکی نیز جهت واریز نذورات و مشارکت‌های مردمی اعلام می‌شود.

هوشیار از اعلام آمادگی و علاقه مندی سرمایه گذار عراقی مقیم اردبیل برای اهداء زمین در عراق به ستاد اربعین حسینی خبر داد و گفت: احداث حسینیه اردبیلی‌ها و موکب عزاداران حسینی در این زمین را برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

ارائه خدمات روزانه به بیش از ۲۰ هزار نفر در موکب های اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.