رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: اولین موکب اربعین حسینی اردبیل به مناطق سیل زده خوزستان امروز اعزام می‌شود.

 اسفندیار هوشیار، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده موکب اربعین استان اردبیل با هدف خدمات رسانی و پخت غذای گرم به هموطنان سیل زده به مدت یکماه به خوزستان اعزام می‌شوند.

وی از تهیه و توزیع روزانه غذای گرم برای ۱۰ هزار نفر، توسط این موکب خبر داد و افزود: تهیه و حمل ۲ چشمه حمام، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی پیش ساخته و اعزام مسئول تاسیسات از دیگر فعالیت‌های موکب اربعین استان اردبیل در این مناطق خواهد بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با بیان اینکه تمامی سازمان‌ها و نهاد‌ها در حال کمک رسانی به افراد سیل زده کشور هستند گفت: موکب اربعین اردبیل با امکانات مورد نیاز و آشپزخانه مجهز و با اعزام ۳۰ نیروی متخصص به سیل زدگان خوزستان خدمات ارائه خواهند کرد.

هوشیاربا تاکید براینکه تمامی خدماتی که در ایام محرم به زائر‌ها ارایه می‌شود بایستی به هموطنان مناطق سیل زده نیز ارایه شود بیان کرد: با اعلام شماره حساب کمک‌های مالی و غیرمالی شهروندان نیز جمع آوری شده و به هموطنان سیل زده ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تهیه و توزیع روزانه غذای گرم برای ۱۰ هزار نفر سیل زده در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.