قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: جشنواره ابوذر حرکتی مثبت در جهت تقویت باور و اعتقاد دوستداران انقلاب اسلامی و ترس دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی جشنواره ابوذر را حرکتی مثبت دانست و گفت: این اتفاق باعث تقویت باور و اعتقاد دوستداران انقلاب اسلامی شده و از سوی دیگر موجب رعب و ترس دشمنان می‌گردد.
 
وی ادامه داد: امروز بیش از گذشته نیاز به اشتراک نظر و وحدت عمل برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی احساس می‌شود، زیرا اگر بخواهیم تمام توانمندی‌های داخلی را هم راستا کنیم به همه نیرو‌های داخلی ذیل یک هدف نیازمند هستیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: محضر و دستگاه امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بستر مناسبی برای حضور همه نیرو‌های انقلاب اسلامی است و آستان قدس رضوی معتقد است بواسطه این جایگاه باید نقش بیشتری نسبت به سایرین ایفا نماید لذا مساعدت در این زمینه را وظیفه خود می‌داند.

خاکسار قهرودی افزود: ویژگی‌های ارزنده جشنواره ابوذر از جمله گردهم آمدن همه گرایش‌های سیاسی در چارچوب انقلاب اسلامی بسیار درخور توجه است.

حضور رسانه‌های خراسان رضوی در قاب جشنواره ابوذر

عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری این سازمان در طول فعالیت هفت ساله خود علاوه بر برگزاری سه دوره جشنواره ابوذر سعی در پر کردن کاستی‌های صنفی در این مجموعه داشته است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه با شعار عملکرد فراجناحی در خدمت گفتمان انقلاب اسلامی پا به عرصه فعالیت رسانه‌ای گذاشته و جشنواره ابوذر را در تقویم فعالان رسانه‌ای خراسان رضوی به ثبت رسانده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: همه رسانه‌های استان با گرایش‌های مختلف سیاسی از اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالیون در این جشنواره حضور داشته و امیدواریم مجموعه رسانه‌ای آستان قدس رضوی نیز به همان اندازه که انتطار می‌رود با این جشنواره همراهی نمایند.

محمدیان با اشاره به کسب رتبه نخست خراسان رضوی در کشور بخاطر برگزاری جشنواره ابوذر طی سال‌های ۹۶ و ۹۷،  افزود: در سال ۱۳۹۶ هزار و ۳۰۰ اثر و سال بعد از آن بالغ بر هزار و ۸۰۰ اثر رسانه‌ای در این جشنواره شرکت کردند.
 
وی تصریح کرد: پارسال بیشترین آثار این جشنواره، حول محور فرهنگ رضوی و فرهنگ شهروندی بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: امسال شعار سال و توسعه اقتصادی به محور‌های فعالیت جشنواره ابوذر اضافه شده و مدت ارسال آثار به دبیرخانه نیز آذر ماه سال جاری خواهد بود.

برگزاری جشنواره ابوذر در راستای منویات مقام معظم رهبری

محسن نصرپور رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر خراسان رضوی گفت: جشنواره ابوذر در راستای گفتمان انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری با حضور همه رسانه‌ها با گرایش‌های مختلف سیاسی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف مراسم رونمایی از پوستر چهارمین دوره جشنواره ابوذر هم ایجاد موج رسانه‌ای و مشارکت خبرنگاران و رسانه‌ها برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.