سند توسعه دانش بنیان بوشهر به عنوان نخستین سند توسعه دانش بنیان استانی کشور، در ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور ارائه شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گزارش سند استانی توسعه دانش بنیان بوشهر در بخش پیش دستور صد و بیستمین جلسه ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور ارائه شد.

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در این باره گفته است، با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولان استان سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر به عنوان نخستین سند توسعه دانش بنیان استانی در کشور، به این ستاد ارائه شد.

منصور کبگانیان افزود: این نقشه با پیشنهاد نخبگان و مسئولان هر استان به صورت برش استانی از سند ملی توسعه دانش بنیان کشور ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس این سند نقاط قوت و ضعف بر اساس کار کارشناسی و آسیب شناسی‌ها در هر استان تبیین و با همکاری فارغ التحصیلان هر استان توسعه استان برنامه ریزی می‌شود.

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور بیان کرد: شورای راهبری سند توسعه دانش بنیان با محوریت استاندار در استان تشکیل می‌شود تا وظایف اجرایی این سند را بر عهده گیرد و ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور نظارت بر آن را عهده دار خواهد بود.

کبگانیان یادآور شد: سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر پس از تصویب در ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور اجرا خواهد شد.

وی گفت: تبیین سند توسعه دانش بنیان موجب حرکت توسعه بخش بر اساس داشته‌های هر استان خواهد شد.

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور تصریح کرد: بر اساس این سند با تغییر مسئولان تصمیمات تغییر نخواهد کرد و استان برای تحقق اهداف توسعه‌ای خود پیش خواهد رفت.

کبگانیان گفت: ساماندهی اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و حتی آموزشی مبتنی بر توانایی‌ها و نیاز‌های استان از جمله اهداف سند توسعه دانش بنیان است که با تلاش دانش آموختگان هر استان به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

ارائه سند توسعه دانش بنیان بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.