رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساری گفت: تعداد عقد قرارداد‌های سیلزدگان با بانک‌ها هفته گذشته از ۱۶ هزار قرارداد به ۳۵ هزار قراداد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ارتباط زنده از صدا و سیما مازندران با شبکه خبر گفت: از مجموع ۸۲ هزار پرونده افراد سیلزده کشور تاکنون ۳۵ هزار نفر موفق به عقد قرارداد شدند.

وی افزود: تا دو هفته آینده بقیه خسارت دیدگان سیل نیز برای دریافت تسهیلات با بانک قرارداد امضا خواهند کرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در مرحله نخست بازسازی مناطق سیلزده کشور ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان تامین اعتبار شده است، افزود:هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پرونده تاکنون به بانک‌ها معرفی شده است.

تابش گفت: ۱۵ هزار واحد مسکونی در لرستان،۶ هزار واحد در گلستان، ۵ هزار واحد در خوزستان و ۵ هزار واحد در مازندران تاکنون با بانک‌ها عقد قرارداد کردند.

وی با قدردانی از مدیران عامل بانک‌ها و بانک مرکزی برای تسهیل در عقد قرارداد گفت: اختلاف تعداد پرونده‌ها در استان‌های مختلف بخاطر میزان واحد‌های خسارت دیده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:تعمیرات ۳۵ هزار واحد مسکونی آغاز شده و ۹ هزار واحد نیز در حال ساخت است.

تابش افزود: ۴۵ میلیون تومان تسهیلات برای سرمایه در گردش کسبه‌ای که در جریان سیل خسارت دیدند در نظر گرفته شده است که بانک‌ها در حال پرداخت آن هستند.

وی با بیان اینکه هر بازاری خسارت دیده به بنیاد مسکن مراجعه کند، این تسهیلات را دریافت خواهد کرد، افزود: برای تعمیر مغازه ۱۵ میلیون تومان تسهیلات و ۵ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/پ

پرداخت تسهیلات به سیل زدگان

برچسب ها: تسهیلات ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار