معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت:شناخت وضعیت موجود و برنامه ریزی مدون برای حفاظت از منابع آب که بسیار حیاتی است، از اهداف ماست.

حفاظت از منابع آب استان برای ما حیاتی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مهردادسالاری در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی که بعداز ظهر امروز در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه موضوع کم آبی حیاتی است گفت:در این خصوص مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در مدیریت منابع آب تلاش کنند و مردم نیز همکاری لازم داشته باشند.

سالاری بهره گیری از روش‌های نوین آبیاری در حوزه کشاورزی را لازم دانست و گفت:بهره گیری از روش‌های نوین آبیاری، کشت‌های جایگزین و مقابله با بهره برداری غیر قانونی از آب از راهکار‌های جدی برای مقابله با کم آبی در استان است.

وی تحقق مصوبات کارگروه سازگاری با کم آبی را وفاق و فهم مشترک دستگاه‌های ذی ربط دانست و افزود:باید تلاش شود با وفاق و همفکری میان بخش‌های مختلف با مشکلات مقابله شود.

وی گفت:شرکت آب منطقه‌ای استان برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌های عضو کارگروه را دریافت کند تا با تلفیق آن‌ها به یک خروجی مناسب دست پیدا کنیم.

معاون استاندار افزود:برنامه‌های دستگاه‌های عضو کارگروه باید در زمینه حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی برنامه تلفیقی داشته باشند و به صورت یک طرح کامل و جامع ارائه شود.

سالاری اظهار داشت:امید است با اقداماتی که صورت می‌گیرد برای تامین آب پایدار در استان دغدغه نداشته باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

بهره گیری از روش‌های نوین آبیاری در حوزه کشاورزی  لازم است 

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.