استاندار کرمانشاه گفت:عدالت حکم می‌کند که سازمان‌های توسعه‌گرایی مانند ایدرو و ایمیدرو، عقب ماندگی‌های استان‌های کمتر توسعه‌یافته را جبران کنند.

ایدرو و ایمیدرو توسعه استان‌های درگیر جنگ تحمیلی را در اولویت قرار دهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه،  بازوند استاندار کرمانشاه سه شنبه ۱۱ تیرماه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه  با حضور  مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدباقر عالی معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت اظهار داشت:فرارسیدن روز صنعت و معدن را به تمامی صنعتگران تلاشگر استان تبریک می‌گویم. به تمامی واحدهایی که در این شرایط سخت تحریم همچنان باقدرت فعال هستند و به رونق تولید و حفظ ظرفیت اشتغال استان کمک می‌کنند، باید دست مریزاد گفت.


وی بیان کرد :استان‌های غرب کشور و به ویژه کرمانشاه، هشت سال درگیر جنگ بوده‌اند و طی این سال‌ها فرصت توسعه از آن‌ها گرفته شده‌است.


بازوند گفت:عدالت حکم می‌کند که سازمان‌های توسعه‌گرایی مانند ایدرو و ایمیدرو، عقب ماندگی‌های استان‌های کمتر توسعه‌یافته را جبران کنند.


وی با بیان اینکه این سازمان‌ها باید توسعه استان هایی مانند کرمانشاه را با اولویتی بیشتر نسبت به کرمان و اصفهان دنبال کنند گفت:بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که امروزه کشور گرفتار آن است، ناشی از بیکاری است ایدرو با سرمایه‌گذاری در استان‌هایی مانند کرمانشاه به کاهش این معضل کمک کند.

وی افزود:برخی از این پروژه‌هایی سال‌هاست که نیمه کاره مانده اند مربوط به مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه هستند و یا توسط رئیس جمهور کلنگ زنی شده اند و طولانی شدن روند اجرایی آن ها موجب کاهش سرمایه های اجتماعی می شود.


بازوند بیان کرد :یکی از مطالبات جدی استان، تعیین تکلیف و اجرایی شدن مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و پروژه های سفر رئیس جمهور است و تقاضا داریم ایدرو یک برنامه اجرایی مناسب در زمینه این پروژه ها ارایه دهد.


وی گفت:مجموعه‌ ایران خودرو کرمانشاه از یک ظرفیت تولیدی مناسب برخوردار است و از دولت تقاضا داریم که در این شرایط سخت تحریم به این مجموعه توانمند کمک کند.

انتهای  پیام/ز

 

یکی از مطالبات جدی استان، تعیین تکلیف و اجرایی شدن مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب است 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.