معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد به کلیپ منتشر شده از بیمارستان امام خمینی دهدشت واکنش نشان داد.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  در رابطه با کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از وضعیت بد بخش اطفال بیمارستان امام خمینی دهدشت گفت: این کلیپ مربوط به سه هفته پیش است که هم اکنون در فضای مجازی منتشر شده و در حال حاضر تمام صندلی‌های همراه بیمارستان امام خمینی دهدشت بازسازی و یا تعویض شده اند.

سبز افزود: در بازدید سرزده‌ای که روز جمعه ۷ تیر ماه از این بیمارستان داشتیم مشکلات این واحد درمانی بررسی و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به آن اختصاص داده شد.

وی با اشاره به سیستم فرسوده سرمایشی این بیمارستان گفت:با دستور ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در حال نصب و راه اندازی سیستم جدید سرمایشی و گرمایشی در این بیمارستان هستیم که به زودی این مشکل هم حل خواهد شد.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه وظیفه نیرو‌ها و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان خدمت رسانی به شهروندان است، در واکنش به ادعای مطرح شده در کلیپ مبنی بر نحوه برخورد پرسنل بخش بیمارستان امام خمینی دهدشت با همراهان بیمار گفت: در صورت ثابت شدن این ادعا  با پرسنل متخلف برخورد جدی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/غ

بازسازی امکانات بیمارستان دهدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.