مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تمام مجوز‌های لازم مبنی بر پیگیری دستورالعمل اجرایی در مرحله صدور مجوز قرار دارد که بزودی با توجه به ارائه تمام مستندات لازم مجوزات مربوطه صادر خواهد شد.

مطالعات مرحله دوم طرح فاضلاب ایرانشهر در مراحل نهایی تصویب قرار داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تمام مجوز‌های لازم مبنی بر پیگیری دستورالعمل اجرایی ماده ۲۳ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای ردیف اجرایی طرح فاضلاب ایرانشهر اخذ و در مرحله صدور مجوز قرار دارد که بزودی با توجه به ارائه تمام مستندات لازم مجوزات مربوطه صادر خواهد شد.

علیرضا قاسمی اظهار داشت: طرح فاضلاب ایرانشهر شامل یک باب تصفیه خانه فاضلاب، یک باب ایستگاه پمپاژ و حدود ۳۸۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب است.

وی افزود: فرآیند تصفیه پیشرفته که تلفیق UASB و لجن فعال هوادهی گسترده است که برای تصفیه فاضلاب شهر ایرانشهر در نظر گرفته شده و اجرای آن به ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین عوامل ضرورت اجرای طرح فاضلاب ایرانشهر حراست از منابع محدود آب و جلوگیری از آلودگی سفره‌های آب زیر زمینی، بهبود وضع بهداشتی و استفاده از پساب تصفیه شده در طرح پتروشیمی ایرانشهر است که این طرح تحولی عظیم را در بخش صنعت منطقه و استان رقم خواهد زد.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اجرایی طرح فاضلاب ایرانشهر

برچسب ها: وزارت نیرو ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار