معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت : درراستای ایجاد امنیت و حمایت از اصناف نشستی با فرمانده نیروی انتظامی ،اتاق اصناف و بعضی از روسای اتحادیه های آبادان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدعلی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با فرمانده نیروی انتظامی ،اتاق اصناف و بعضی از روسای اتحادیه های آبادان با اشاره بر اهمیت همدلی همه اقشار با پلیس گفت: اقشار مختلف به واسطه همراهی و همدلی با پلیس امنیت پایدار را در جامعه بسترسازی می کنند.

وی افزود: در این نشست با تاکید بر تعامل سه جانبه سازمان منطقه آزاد اروند ،  هیئت رئیسه اتاق اصناف و فرماندهی نیروی انتظامی ، مقرر شد این نشست ها بصورت ماهیانه برگزار شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد:‌ البته تعدادی از واحدهای صنفی روابط کسب و کار را رعایت نمی‌کنند و نیروی انتظامی با چنین واحدهایی برخورد قانونی انجام می‌دهد؛ این نهاد محکم در کنار اتحادیه و واحدهای صنفی مختلف هست و نظارت بر کسب و کاررا انجام می دهد؛ تا کار در فضایی توأم با امنیت و آرامش انجام شود.

موسوی در خصوص اتحادیه های تاکسی سرویس ها ،قنادان آرایشگران، کافی شاپ ها ،چای خانه ها رستوران ها همچنین گفت : در این نشست که با حضور روسای این اتحادیه ها برگزار شده بود؛ مشکلات مطرح و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

انتهای پیام/ د

ایجاد امنیت و حمایت از اصناف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.