معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت:ورود گردشگران عراقی روزانه یک میلیون دلار ارزآوری برای کشور به دنبال دارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،موسوی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در نشست معاونان سازمان منطقه آزاد اروند با رییس اتاق اصناف گفت: ورود عراقی ها به منطقه و ظرفیت بازارهای ما روزانه یک میلیون دلار ارز آوری به کشور به همراه دارد.

وی با بیان اینکه در خرداد ماه ۱۲۰ هزار عراقی وارد منطقه آزاد اروند شده اند افزود: در این مدت در بحث گردشگری، بازار، کسب و کارهای کوچک و صادرات غیر مستقیم رونق و توسعه خوبی داشته ایم.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروندگفت: بازاریان و اصناف نقش تاثیری گذاری در این رشد داشتند که باید تلاش شود این رضایت مندی از بازار برای شهروندان منطقه حفظ شود.

سرهنگ تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان نیز در این نشست گفت: توقع ما از بازاریان این است که مردم در بازار آرامش داشته باشند.

وی افزود: از اتحادیه ها و اتاق اصناف می خواهیم با افزایش نظارت بر بازار با تخلف بازاریان برخورد کنند و سه صنف آرایشگاه بانوان، آژانسها و بازار اتومبیل باید ساماندهی شوند.

انتهای پیام/ د

نشست معاونان سازمان منطقه آزاد اروند با رییس اتاق اصناف

برچسب ها: اتاق اصناف ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.