سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در یاوه‌گویی جدید خود خواستار پیوستن جامعه بین‌المللی به آمریکا در تحت فشار قرار دادن ایران شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، دنی دانون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، پس از اطلاع از اقدام ایران در عبور از محدودیت ذخیره اورانیوم کمتر غنی‌شده این توافق گفت جامعه بین‌المللی باید در تحریم ایران به آمریکا ملحق شوند.

او با تکرار ادعاهای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، درباره حرکت ایران در جهت ساخت سلاح هسته‌ای، گفت: «جهان باید برای تحریم ایران بخاطر این رفتار خصمانه به آمریکا ملحق شود. هرگز نمی‌توان به ایران اجازه دستیابی به توانمندی هسته‌ای بدهیم.»

شایان ذکر است، مقامات کشورمان  روز گذشته اعلام کردند ایران در واکنش به پایبند نبودن اروپایی‌ها به تعهدات خود بر اساس برجام، مرز ۳۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده را رد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۱ تير ۱۳۹۸
حتما" شما دستوربدید شک نکنید دنیا براتون هلاکه!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۳ ۱۱ تير ۱۳۹۸
هی دنی دانون: کجا بودی؟!
آیا تازه از گرد راه رسیده ای؟!
یا تا حالا خواب بودی و تازه بیدار شده ای؟ هی دنی متحدان اروپائی وسنتی ایالات متحده هم دچار سردر گمی و سرگیجه شده اند تو هنوز بیخبری؟؟؟چرا حرفی میزنی که دنیا به تو بخندند؟؟؟؟؟؟؟؟؟کمی به گفتار وکردار معلول ذهنی کاخ سفید دقیق شو جوابت را پیدا میکنی آفرین پسر خوب........
آخرین اخبار