مشاورسانه‌ای معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : احداث مجتمع مسکونی آرامش هیچ ارتباطی با معاون عمرانی استاندار ندارد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،صادق مطاعی مشاور رسانه‌ای معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه هرگونه ارتباط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با مجتمع آرامش زیباشهر را تکذیب کرد و گفت : طبق توضیحات اداره کل راه و شهرسازی، پروژه ۱۵۶ واحدی مسکن مهر زیباشهر (آرامش)، در سال ۱۳۸۶ توسط اداره کل مسکن وشهرسازی استان قراردادی با شرکت تکسام منعقد شده تا درقطعه زمینی واقع در زیبا شهر نسبت به احداث ۱۵۶ واحد مسکن اجاره داری ۵ساله اقدام نماید.

وی گفت : سرمایه این پروژه توسط اعضای تعاونی که از پرسنل مسکن وشهرسازی بودند تامین شده که متأسفانه در حین اجرا شرکت تکسام با پیمانکاران جزء خود به مشکل برخورده وبه مدت تقریبا ۳سال متوقف گردید.

مطاعی در ادامه گفت:در سال ۹۰پیرو دستور مقامات وزارت مسکن وشهرسازی به منظور تعیین تکلیف به مسکن مهر تبدیل شد که پس از انتشارآگهی فراخوان، به شرکت کامکار غرب در قالب تفاهم نامه سه جانبه با قیمت هر متر مربع ۳۰۷هزار تومان طبق ضوابط جاری جهت تکمیل واگذار گردید.

مشاور معاون عمرانی استاندار افزود: البته به مبلغ مذکور براساس بخشنامه‌های ابلاغی و مفاد تفاهم نامه مبالغی بعنوان مابه التفاوت تعلق گرفته وبه قرارداد اضافه شده است.

وی در ادمه گفت:پروژه در حال حاضر تکمیل و حدود ۹۷درصد پیشرفت فیزیکی دارد وبنا به درخواست تعداد زیادی از متقاضیان بالغ بر ۱۰۰ واحد در آن ساکن شده اند.

مطاعی افزود:اختلافاتی مابین سازنده واداره کل راه وشهرسازی وجود داشته که طبق مفاد تفاهم نامه به هیئت داوری ارجاع ورأی آن نیز صادرشده است که اجرای آن در مراجع قضایی در دست اقدام است و پس از دستور دادگاه اقدام اجرایی برای رفع نواقص پروژه تحت نظر کارشناس رسمی معرفی شده، صورت خواهد پذیرفت .

 

 

انتهای پیام/د

احداث پروژه ۱۵۶ واحدی مسکن مهر زیباشهر

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.