رییس مرکز پژوهش‌های اندیشه و تدبیر اسلامی گفت: آمریکا با دستکاری در ارکان آن سعی در به هم ریختن کشور‌های دنیا دارد و اقتصاد جهان را با تغییرات بزرگی مواجه کرده است.

آمریکا سعی در به هم ریختن کشور‌های دنیا داردبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ساسان شاه ویسی رییس مرکز پژوهش‌های اندیشه و تدبیر اسلامی در همایش آمریکا و جنایت‌های قرن با اشاره به جنگ اقتصادی و تروریسم اقتصادی در دنیا گفت: سلاحی که امروز آمریکا از آن در حال استفاده است، سلاحی تجاری است، سلاحی که با دستکاری در ارکان آن سعی در به هم ریختن کشور‌های دنیا دارد و اقتصاد جهان را با تغییرات بزرگی مواجه کرده است.

وی افزود: امروز آمریکا قصد دارد در اجلاس اوپک طی یک تروریسم نفتی، یک اقتصاد نفتی جدید را به وجود بیاورد که مبتنی بر عدم قطعیت‌ها و کشمکش‌ها شکل می‌گیرد.

شاه ویسی ادامه داد: ایجاد تردید و ارعاب، ایجاد تحریک، اقدامات ایذایی در آحاد جامعه و زیر سوال بردن دستاورد‌های جامعه از راهبرد‌های تروریسم اقتصادی است.

وی همچنین مطرح کرد: پس از مطرح کردن راهبردها، آن‌ها را به گونه‌ای نرم در جامعه پیاده می‌کنند و جامعه را تغییر می‌دهند که قابل مشاهده نیست و به صورت ناگهانی در جامعه بروز پیدا می‌کند.

رییس مرکز پژوهش‌های اندیشه و تدبیر اسلامی در پایان اظهار کرد: امروز از پول به عنوان سلاح در تروریسم اقتصادی استفاده می‌کنند و در موردی مثلا با تزریق فراوان آن به بازار، دچار نابودی بازار‌های جهانی می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۱ تير ۱۳۹۸
ایشون (امریکا) همیشه میخواد شورش و بلوا راه بندازه و کشورها رو در گیر کنه که هم درامدشون بجای بهبود زندگی از بین بره و هم اسلحه هاشو بفروشه مثل لیبی ، کشورهای آفریقایی، جنگ عربستان ویمن و......
آخرین اخبار