رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گناباد گفت: تعدادی از روستاهای گناباد هنوز لوله کشی نشده اند.

عدم لوله کشی آب تعدادی از روستاهای گنابادعلیرضا فخار طبسی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گناباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از ۱۱۴ روستای گناباد، هم اکنون ۲۰ روستا با تانکر آب رسانی می‌شود که آب تانکر‌ها برای تأمین مصارف شرب و غیر شرب استفاده می‌گردد.

وی با بیان اینکه تأمین آب مزارع با استفاده از قنات و چاه‌های کشاورزی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: ۷۴ روستا تحت پوشش آب و فاضلاب قرار گرفتند، برخی از منازلی که لوله کشی نشده اند با کمک شورای روستا بدین طریق آبرسانی شده اند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گناباد گفت: اگر هزینه‌های گزاف آب رسانی با تانکر به روستا‌ها صرف احیاء و مرمت قنات و چشمه‌ها شود بازدهی مطلوب و پایدارتری به دنبال دارد و دست اندرکاران ذیربط و روستائیان باید توجه بیشتری به این امر داشته باشند.

فخار طبسی با اشاره به عدم تخصیص اعتبار کافی برای لوله کشی سایر نواحی، افزود: در صورت تخصیص اعتبار، لوله کشی آب سایر نواحی نیز انجام خواهد شد.

از مجموع ۱۹ هزار و ۶۲۴ مشترک آب و فاضلاب روستایی در ۷۵ روستای گناباد ۱۷ هزار و ۷۱۶ نفر مشترکان مسکونی و بقیه غیرمسکونی هستند.

انتهای پیام//م. پ

 

عدم لوله کشی آب در برخی از روستاهای گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.