مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برای جلوگیری از ترویج فساد و فروپاشی بنیان خانواده باید فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود.

فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه نهادینه شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  فاطمه فاضلی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در نشست با رئیس بسیج جامعه زنان با محوریت برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، عفاف و حجاب در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه و دانشگاه است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: موضوع حجاب یک امر شخصی نیست بلکه به عنوان یک پدیده اجتماعی بشمار می‌رود که باعث آرامش در خانواده‌ها به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی و با ارزشترین کانون عطوفت و عشق در جوامع بشری که نقش بنیادین در توسعه و رشد زندگی سالم و انسانی دارد، می‌شود.

وی بیان کرد: در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، از ظرفیت تمامی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان استفاده می‌شود.

فاضلی گفت: همایش‌های محوری در مرکز و شهرستان‌های تابعه استان با محوریت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و دوره‌های ویژه کتابخوانی، تحلیل زندگی ائمه اطهار (ع) و فعالیت‌هایی توام با نشاط نظیر پیاده روی برگزار خواهد شد.

وی همچنین از تلاش‌های ویژه رییس سازمان بسیج زنان با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد و گفت: باعث خوشحالی است که بسیج همواره یار و یاور زنان استان بوده و در تمامی حوزه‌های مربوط به بانوان بهترین عملکرد را داشته است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در پایان بر لزوم همکاری جدی و متقابل پیرامون هر چه باشکوه‌تر و موثرتر برنامه‌های دهه کرامت برای بانوان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، عفاف و حجاب در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: خانواده ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار