رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: طی سال ۹۷ در مجموع بیش از ۲۰۰ گفتمان دینی با موضوعات گوناگون و ویژه گروه‌های مختلف در سطح شهرستان زاهدان برگزار شد.

۲۰۰ گفتمان دینی در زاهدان برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‌الاسلام علی خیور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: طی سال ۹۷ در مجموع بیش از ۲۰۰ گفتمان دینی با موضوعات گوناگون و ویژه گروه‌های مختلف در سطح شهرستان زاهدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه عمده گفتمان‌های دینی در سطح مدارس و ویژه دانش‌آموزان برگزار شد، افزود: پاسخ به نیاز‌های نسل جوان و نوجوان، آگاهی‌بخشی و رفع شبهات از مهمترین اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان بیان کرد: سبک زندگی اسلامی، تهاجم فرهنگی، عفاف و حجاب، اهمیت نماز، ازدواج آسان و معاد از جمله موضوعاتی است که در این گفتمان‌های دینی به آن پرداخته شد.

وی اظهار کرد: نسل جوان امروز، نسل پرسشگری است، فلذا باید محیط را برای تبادل افکار، بیان آزادانه عقاید و طرح سؤالات و شبهات فراهم کرد؛ اگر ما پاسخ این شبهات را ندهیم، احتمال دارد نسل جوان ما در مسیر نادرستی وارد شوند.

خیور بیان کرد: گفتمان‌های دینی شرایط را برای تبادل افکار فراهم کرده و فضای گفتگو و هم‌اندیشی را ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/گ

۲۰۰ گفتمان دینی در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار