لحظاتی پس از دیدار دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در منطقه مرزی دو کره، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید با یکی از محافظان رهبر کره شمالی درگیر شد.

لحظه کشمکش دبیر مطبوعاتی کاخ سفید با محافظ رهبر کره شمالی + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در بهبوهه دیدار کیم جونگ اون با دونالد ترامپ درگیری استفانی گریشهام دبیر مطبوعاتی کاخ سفید با محافظان رهبر کره شمالی خبرساز شد. لحظاتی پس از دیدار دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در منطقه مرزی دو کره، استفانی گریشهام دبیر مطبوعاتی کاخ سفید با یکی از محافظان رهبر کره شمالی درگیر شد.

گفته می‌شود استفانی ۴۲ ساله پس از این کشمکش دچار آسیب از جمله کبودی بدن نیز شده است. بنا به گزارش رسانه‌ها هنگامی که استفانی تلاش می‌کرد هیئت مطبوعاتی کاخ سفید را در نزدیکی دونالد ترامپ حین مصاحبه مطبوعاتی‌اش مستقر کند با محافظان رهبر کره شمالی درگیر شد.

ویدئویی که به صورت تصادفی و حین عبور یک فیلمبردار تهیه شده است لحظه‌ کشمکش استفانی با یکی از محافظان کیم جونگ اون را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که استفانی قصد دارد با رد شدن از یک گیت فلزی خود را نزدیکی محل برگزاری مصاحبه مطبوعاتی ترامپ برساند، یکی از محافظان او را به کنار گیت هل می‌دهد.

گفتنی است؛ روز گذشته دونالد ترامپ با رهبر کره شمالی دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

درگیری دبیر مطبوعاتی کاخ سفید با محافظان رهبر کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار