مرتضوی گفت: عزم خود را برای مبارزه بی‌امان با فساد در بخش خصوصی جزم کرده‌ایم و قصد داریم که برپایه کژی و ناراستی بایستیم.

مبارزه بی امان بافساد در بخش خصوصیبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا مرتضوی، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت در حاشیه همایش ملی روز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران گفت: ما عزم خود را برای مبارزه بی امان با فساد در بخش خصوصی جزم کرده ایم و قصد داریم که برپایه کژی و ناراستی بایستیم و تلاش کنیم کشور را روی ریل درستکاری و صحت بیاندازیم.

وی با اشاره به شعار امسال به رونق تولید گفت: انتخاب این شعار به معنی آن نیست که سرمایه‌ها را عوض کنیم و بودجه‌ای را تحمیل کنیم، بلکه معنی آن، این است که همه دستگاه‌ها غم تولید کننده را بخورند و با حل مشکلات آنها شاد و غمگین بشوند، و از همه مهم‌تر در کنار بخش تولیدی بایستند.

دبیرکل خانه صنعت و معدن و تجارت با اشاره به نقش وزاری صمت و کشاورزی در تولید کالا‌های مردم تصریح کرد: از دیگر وزرا می‌خواهیم که در کنار آن‌ها بیایند و فضایی را به وجود بیاورند تا برخورد‌ها ورفتار‌ها با تولید کننده اصلاح شود، و ما دیگر برای مسایل کوچک پشت در‌های سازمان بیمه و مالیات نایستیم.

مرتضوی بیان کرد: باید شرایط به این سمت برود که تولید کننده احساس آرامش کند و رونق بدون سرعت بی معناست و ما دیگر نباید برای تأمین احتیاجات و نیاز‌های واحدی معطل بمانیم.


بیشتر بخوانید: مهمترین راهبرد برای نجات صنعت کشور چیست؟


دبیرکل خانه صنعت و معدن و تجارت همچنین از نمایندگان مجلس، وزرا خواست همان‌طور که یک روز لباس سپاه برتن کردند، یک روز لباس کارگران ما را تن کنند و با حقوق یک میلیون و پانصد هزار تومان روزگار بگذرانند.

انتهای پیام/

تلاش کنیم کشور را روی ریل درستکاری و صحت بیاندازیم

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار