بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هدف اصلی تیم نساجی کسب رتبه تک رقمی لیگ برتر است و در کنار آن نیم نگاهی به آسیایی شدن داریم.

مجتبی ممشلی بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران که به تازگی قرارداد خود را با این تیم شمالی تمدید کرد، در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این فصل هم دوباره افتخار پوشیدن لباس مقدس نساجی نصیبم شد. هواداران در این ۲ سال به من خیلی لطف داشتند و امیدوارم تا به الان توانسته با عملکردم جواب لطف بیشمار آن‌ها را داده باشم.

وی افزود: دل کندن از هوادران نساجی کار خیلی سختی است و واقعا نتوانستم از این هواداران دل بکنم بنابراین با افتخار قراردادم را تمدید کردم. در مورد نساجی و هواداران متعصب این تیم باید بگویم که این تیم امسال الماس لیگ بود و با وجود نساجی لیگ جذاب‌تر از گذشته دنبال می‌شد.

ممشلی در مورد کسب سهمیه آسیایی به همراه تیم نساجی عنوان کرد: در فوتبال همه چیز امکانپذیر است. هدف اول تیم ما کسب رتبه تک رقمی جدول است و بعد از آ نیز نیم نگاهی به سهمیه آسیایی داریم.

کاپیتان تیم نساجی در ادامه در مورد رضا مهاجری سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: مهاجری مربی کاربلد و با تجربه‌ای است. امیدوارم که بتوانیم از تجربیات وی برای پیشرفت فردی و تیمی نهایت استفاده را ببریم. تیم در حال شکل گرفتن است و امیدوارم با یک تیم منسجم و قدرتمند وارد مسابقات بشویم. به امید روز‌های خوب برای لیورپول ایران!


بیشتر بخوانید:

تمدید قرارداد نساجی با نظری در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران مشخص شد

مهاجری: شاکله اصلی فوتبال کشور متعلق به مازندران است/ اولویت نساجی تمدید قرارداد با بازیکنان فصل قبل است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار