رئیس خانه معدن ایران گفت: معدن نقطه قوتی برای مقابله با تحریم‌هاست و باید امسال مدیریت ممتاز سرلوحه تصمیمات قرار گیرد.

معدن نقطه قوتی برای مقابله با تحریم هاست/ تقدیر از نخستین بانوی کارآفرین به عنوان شاخص سال ۹۷به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا فیاض، رئیس ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن در حاشیه مراسم روز ملی صنعت و معدن گفت: امروز در ۱۵ رشته از ۵۶ برگزیده در عرصه صنعت و معدن تقدیر خواهد شد.

فیاض افزود: هدف از اعلام روز ۱۰ تیرماه به عنوان روز صنعت و معدن در تقویم عمومی کشور فراهم آوردن فرصتی برای تجلیل از عرصه تولید است.

وی تصریح کرد:  امروز برای نخستین بار از بانوی کارآفرین به عنوان شاخص سال ۹۷ در این روز تقدیر شد.


بیشتر بخوانید: مهمترین راهبرد برای نجات صنعت کشور چیست؟


معدن نقطه قوتی برای مقابله با تحریم هاست

محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران در حاشیه مراسم روز ملی صنعت و معدن اظهار کرد: خوشبختانه در این سال‌ها کشور کارنامه خوبی در خصوص تولیدات صنعتی و معدنی به جای گذاشته است. باید با تدوین برنامه ریزی دقیق نقش این بخش مهم را در اقتصاد یادآور شویم.

وی افزود: بی گمان نمی‌توان بدون شاخص توسعه اقتصادی سخن از پیشرفت به میان آورد. کشور با وجود صنایع معدنی و تولیدات صنعتی توانسته در عرصه‌های پیشرفت قرار گیرد.

رئیس خانه معدن ایران تصریح کرد: روز ملی صنعت و معدن روز تجدید عهد صنعتگران و معدنکاران است. کشور با داران بودن مواد معدنی غنی، در رده‌های بالای بین المللی قرار گرفته است.

وی گفت: بخش معدن نقطه قوتی برای مقابله با تحریم هاست و باید مدیریت ممتاز در سال رونق تولید سرلوحه اقدامات و تصمیمات قرار گیرد. بخش خصوصی سرمایه عظیمی است، کمک به اجرای نقشه راه، معدن و صنایع معدنی از اولویت‌های سال رونق تولید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار