استاندار خوزستان بر لزوم رسیدگی مسئولان برای حل مشکل افت و قطعی آب در روستا‌های استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: مردم برخی شهرستان‌ها در گرمای زودرس استان، افت و قطع آب رخ می دهد که لازم است مسئولان مربوطه نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کنند و با برنامه ریزی صورت گرفته تا ۱۵ تیر امسال مشکل آب شرق و مرکز شهر اهواز باید اصلاح و بهبود پیدا کند.

وی افزود: برای برطرف کردن مشکل آب در رامهرمز، شادگان، هندیجان، باغملک و هویزه نیاز به مداخله فوری است که در این رابطه مدیرکل بازرسی استانداری موظف به پیگیری تعهدات دستگاه‌های مربوطه است و باید هرچه سریع‌تر از تنش آبی به وجود آمده در شهرستان‌ها به ویژه مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهر‌ها برطرف شود.

تامین آب مناطق حاشیه ای اهواز

شریعتی بیان داشت: مردم ساکن مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها به ویژه اهواز نیز با مشکلات جدی روبه رو هستند و دولت متعهد به ارایه خدمات است و مشکلات این ساکنان در تأمین آب را باید حل کنیم که در زمینه مسایل فرهنگی مربوط به انشعاب منازل نیز باید اقدامات فرهنگی دراز مدت صورت بگیرد، اما تا آن زمان نمی‌توان از مسئولیت رسیدگی به این مناطق شانه خالی کرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: تاکید می‌شود که رسیدگی به مناطق محروم باید به صورت جدی در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان زیرمجموعه وزارت نیرو در خوزستان قرار داشته باشد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.