مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال مالی جاری ۴ طرح فاضلاب در شهر‌های استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد ریال در دست اجرا می‌باشد.

اجرای بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال طرح‌های فاضلاب در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمیمدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تا کنون از میزان اعتبارات مصوب برای اجرای طرح‌های فاضلاب در سال ۹۷ بیش از ۶۱ درصد آن معادل ۹۱ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی افزود: این طرح‌ها در شهر‌های زنجان، خرمدره، زرین آباد و ارمغانخانه اجرا می‌شود که با تکمیل آن گام بزرگی در راستای ارتقای شاخص‌های زندگی در استان زنجان برداشته می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: طرح‌های فاضلاب شهر‌های ابهر، ماهنشان و دندی نیز خاتمه یافته اهالی شریف این شهر‌ها از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار می‌باشند.

جزء قاسمی به تدوین طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در زمینه توسعه خدمات و زیر ساخت‌های آب و فاضلاب شهر‌های استان زنجان اشاره کرده و گفت: با اجرای این طرح‌ها، گام بزرگی در توسعه صنعت آب و فاضلاب استان برداشته می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان زنجان تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار دارد.
 
انتهای پیام/ن
 

اجرای  طرح‌های فاضلاب در استان زنجان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.