بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز برای شرکت در مسابقات فصل جدید لیگ برتر با حضو در هیئت فوتبال استان خوزستان قرارداد‌های خود را با این تیم به ثبت رساندند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال توانست در جایگاه چهارم این رقابت‌ها قرار گیرد و عملکرد بسیار خوبی را در این مسابقات از خود نشان دادند.

ملی حفاری پس از آن که یعقوب مراقی را به عنوان سرمربی این تیم برای فصل بعد انتخاب کرد به سراغ بازیکنان بومی خود رفت و با مذاکراتی که با این بازیکنان داشت توانست نظرات آن‌ها را برای حضور در فصل بعد هم جلب کند.

حال اعضای تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با حضور در هیئت فوتبال استان خوزستان قرارداد‌های خود را با این تیم به ثبت رساندند. این در حالی است که برخی از تیم‌های لیگ برتری در فصل بعد به دلیل مشکلات و بدهی‌هایی که دارند هنوز موفق به ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود نشدند.

بازیکنان که قرارداد‌های خود را در هیئت فوتبال استان خوزستان به ثبت رساندند عبارت اند از: فرید نمازی، احمد ملاعلی، شهاب طالبی، سجاد بابایی، وحید کاظمی، هومن یعقوبی، مرتضی صالحی، محمد ربیحاوی، شایان بنادری، سینا ممبینی، سعید ممبینی، محسن محمدزاده، مرتضی طاهرپور، آرش دهدار، امید رستمی، فرهاد ابراهیمی، علی صمصام، الیاس براتی و مهدی حمیدی کسانی هستند که قرار است ملی حفاری را برای حضور در فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر کمک کنند.

همچنین اعضای کادر فنی تیم ملی حفاری اهواز شامل: حسین کاظمی به عنوان سرپرست تیم، یعقوب مراقی به عنوان سرمربی، امیر بویر احمدی کمک مربی، کریم خالدی به عنوان مربی دروازه بان ها، عباس خالدی نیا هم به عنوان پزشک تیم، ریاح محمدی هم تدارکات در این تیم همکاری خواهند داشت.

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در اولین دیدار خود در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۱۴ تیر ماه در کرمانشاه میهمان تیم شاهین، تیم تازه صعود کرده به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال خواهند بود.


بیشتر بخوانید:

غیاثی: تیم فوتسال زیر ۲۰ سال‌های ایران در حد قهرمانی نبود/ شرایط لیگ نسبت به گذشته بهتر می‌شود

غیاثی: برگزاری پلی آف به جذابیت لیگ فوتسال کمک می‌کند/ مسئولان استان قم حمایت خود را بیشتر کنند

قرارداد بازیکنان سوهان محمد سیما تمدید شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار