رئیس اداره برق قصرشیرین گفت : اصلاح روند مصرف در روز‌های گرم سال و مصرف بهینه و اصولی برق، راهکار مقابله با خاموشی در اوج گرمای اواسط تیر تا پایان مردادماه است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،قدرت الله رحیمی رئیس اداره برق قصرشیرین گفت : هم اکنون هیچ انشعاب غیر مجازی در قصرشیرین وجود ندارد و تمام انشعاب‌های غیرمجاز در سطح شهرستان جمع آوری شده است.

وی گفت : هم اکنون مصرف در قصرشیرین متعادل و به میزان ۱۶ مگاوات است که نیاز است مشترکان با جدی گرفتن هشدار‌های وزارت نیرو، همچنان در مصرف برق صرفه جویی کنند.

وی اظهار کرد: ساعات پیک مصرف در قصرشیرین با توجه به گرمای طاقت فرسای تابستان از ساعت ۱۲ تا ۱۶ عصر و ۱۹ تا ۲۳ است که نیاز است مشترکان در این ساعات از استفاده از وسایل پرمصرف همانند اتو، سماور برقی، لامپ‌های پرمصرف، جاروبرقی، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی خودداری کنند.

رئیس اداره برق قصرشیرین در ادامه گفت: کولر‌های گازی چهار برابر کولر‌های آبی برق مصرف می‌کنند و از این رو مشترکان بهتر است که در صورت امکان از کولر‌های آبی برای تأمین سرمایشی منازل خود استفاده کنند و کولر‌ها را در سایه قرار داده و حتماً در صورت داشتن هرگونه ایرادی به تعمیرکار‌های مجرب بسپارند تا اینگونه از فشار اضافی بر برق جلوگیری کرده و در واقع نسبت به کاهش هزینه‌های خانوار‌های خود اقدام کنند.

رحیمی عنوان کرد: نیاز است با تنظیم درجه کولر‌های گازی بین ۲۳ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد، میزان مصرف برق و هزینه‌های خانواده خود را کاهش دهیم.

وی گفت: ضرورت دارد هنگام تهیه لوازم برقی به برچسب انرژی که نشان دهنده میزان مصرف برق است توجه کنیم و با خرید لوازم برقی کم مصرف و پربازده نسبت به آینده انرژی کشور احساس مسئولیت داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

هیچ انشعاب غیر مجازی وجود ندارد

 

برچسب ها: صنعت ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.