مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه امروز را روز بحران صنعت برق اعلام کرد و گفت : مردم به میزان پنج درصد مدیریت مصرف داشته باشند، خاموشی در استان نخواهیم داشت.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : براساس اطلاعاتی مرکز دیسپاچینگ ملی و وزارت نیرو به شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و شرکت برق منطقه‌ای، روز گذشته و امروز (چهارم و پنجم تیرماه) به عنوان روز‌های بحرانی صنعت برق اعلام شده است.

وی گفت : در روز‌های بحرانی، باید براساس سهمیه مصرفی که برای استان در نظر گرفته شده، مدیریت مصرف انجام دهیم که در واقع برای جلوگیری از خاموشی باید به سهمیه اعلام شده نرسیم.

وی با یادآوری سراسری بودن شبکه برق کشور، گفت: برای پایین آوردن پیک کشور، باید با مدیریت و صرفه‌جویی، بار مصرف استان را نیز در ساعات اوج مصرف کاهش دهیم.

وی به وجود بیش از ۷۶۰ هزار مشترک برق استان اشاره و بیان کرد: برای جلوگیری از خاموشی نیاز به همکاری مردم داریم، حداقل به میزان پنج درصد مصرف برق خود را در ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳ مدیریت کنند؛ از وسایل پرمصرف برقی در ساعات اعلام شده استفاده نکنند و کولر آبی خود را روی دور کند و کولر گازی را روی دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنند.

وی در خصوص بحث تغییر ساعت کار اداره‌ها نیز، اضافه کرد: مجوز لازم را در این خصوص از استانداری کسب کرده‌ایم، متاسفانه برخی از اداره‌ها بعد از ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه همچنان مصرف بالایی دارند که مجبوریم براساس دستورات لازم، برق اداره‌های که بعد از ساعت اعلام شده مصرفی بیش از ۳۰ درصد پایه خود را داشته باشند، تا ساعت ۱۷ قطع کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

مردم به میزان پنج درصد مدیریت مصرف داشته باشند

 

برچسب ها: صنعت ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.